Grand Hilton Seoul, My Stay And Report

Bilik Standard Grand Seoul Seoul. https://www.theseoulofkorea.com

Bilik Standard Tanpa Merokok. Bersih dan Moden.

SDicuri Seperti Orang Kaya Korea Chaebol Kaya.

Di Grand Hilton Seoul. Jenis. Mungkin. Baiklah, saya suka berfikir begitu. Nama macam apa ialah Grand Hilton? Ia seolah-olah jenis norak, anda tahu? Tidak seperti memanggil diri saya Gamer Noob Supreme. Saya tidak tahu apa yang saya tinggalkan dengan nama seperti itu. Saya mempunyai banyak masa untuk berfikir tentang perjalanan saya ke hotel. Saya tidak mengambil apa-apa pengangkutan awam kali ini, tetapi mungkin. Ini caranya.

Anda boleh mengambil kereta api oren kereta bawah tanah bandar 3 Line dan turun di Exit 4 dari Stesen Hongje. Keluar ini adalah yang paling dekat dengan hotel; tetapi masih memerlukan 15 tambahan untuk berjalan kaki 25 untuk sampai ke sana. Oleh itu, jika anda mempunyai bagasi, saya cadangkan anda mengambil teksi. Grand Hilton Seoul terletak di atas bukit dekat Lebuhraya Naebu, di mana bilik-bilik menawarkan pemandangan lebuhraya dan sekitarnya. Anda akan berjalan di bawah dan di sebelah lebuh raya yang tinggi; jadi anda akan bersenam.

Grand Hilton Seoul adalah kira-kira 45 dari Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon, kira-kira 15 minit ke pusat bandar Seoul dan berhampiran dengan banyak tarikan hebat, restoran makanan, dan kompleks hiburan. Terdapat perhentian bas yang terletak di tingkat jalanan, dan teksi disediakan di tingkat jalanan dan di hotel.

Saya terpelihara sebuah bilik eksekutif standard dan sampai ke Grand Hilton Seoul pada 4 Nov 2018 sekitar 16: 30. Hotel ini terletak di atas bukit, anda perlu naik bukit untuk melihat pintu masuk utama lobi.

Pemandangan Lebuhraya Naebu Dari Grand Hilton Seoul - https://www.theseoulofkorea.com

Pemandangan Awesome Lebuhraya Naebu Dari Lounge Eksekutif

Semasa saya memandu bukit, saya melihat beberapa bangunan di sebelah kanan saya yang kelihatannya menjadi sebahagian daripada Hilton. Terdapat bangunan persidangan yang ditinggalkan di hotel di puncak bukit, dan pintu masuk ke kawasan parkir bawah tanah terletak di sebelah kanan Grand Hilton Seoul. Saya percaya bahawa sebahagian daripada gunung itu digali dan Grand Hilton Seoul dibina di kawasan yang digali dan diratakan di atas gunung. Jika anda tinggal di Grand Hilton, periksa persekitaran dan anda akan melihat mengapa saya fikir ini.

Terdapat tujuh restoran di dalam Grand Hilton Seoul yang menyajikan masakan Barat dan Korea. Sarapan percuma disajikan di tingkat lobi yang lebih rendah, dan Executive Floor Lounge di lantai 11 terbuka untuk tetamu dan pelawat mereka untuk makanan ringan, koktel malam dan relaksasi.

Hotel ini mempunyai sebuah kedai serbaneka, tambahan baru seperti 2019. Jika restoran terlalu mahal dan anda mahu sesuatu yang berbeza untuk dimakan atau diminum, kedai serbaneka adalah alternatif yang hebat. Anda tidak perlu berjalan menuruni bukit untuk sampai ke jalan dan mencari kedai serbaneka. Terdapat satu di dalam hotel!

Terdapat kawasan letak kereta bawah tanah dan di atas tanah. Saya meletakkan kereta saya di tempat letak kereta bawah tanah dan tempat letak kereta bawah tanah semasa saya menginap di Grand Hilton Seoul. Kedua-dua tempat letak kereta adalah luas, dan lampu dihidupkan pada waktu petang, menyalakan kawasan tersebut.

Saya pergi ke kaunter penyambut tetamu di tingkat lobi yang terletak di tingkat bawah. Oleh kerana saya adalah seorang Ahli Hilton Honors Diamond, Saya terpaksa naik ke lantai 11th dan masuk. Saya fikir itu agak pelik. Saya sampai ke lantai 11th dan melihat meja dengan resepsi wanita. Dia memeriksa saya dan memberitahu saya manfaat yang saya akan terima.

Grand Hilton Seoul Standard Executive View Room. https://www.theseoulofkorea.com

Satu lagi pandangan Bilik Eksekutif Standard.

Manfaat Diamond Honours Hilton Di The Grand Hilton Seoul

1. Sarapan percuma setiap pagi di lobi lebih rendah dari 07: 00 ke 10: 00 (hari-hari kemarin) dan 07: 00 ke 10: 30 (hari biasa). Sarapan pagi disajikan di tingkat lobi yang lebih rendah, di bawah lobi utama di mana resepsionis depan. Makanannya luar biasa. Anda boleh berjalan menuruni tangga atau naik lif untuk ke sana.

2. Koktel petang (jam selamat) yang dihidangkan dari 18: 00 ke 20: 30 (hari-hari kemarin) dan 18: 00 ke 20: 00 (hari-hari biasa). Ia disajikan di lantai 11th yang dikenali sebagai Executive Club Lounge. Pintu masuk bersebelahan dengan penyambut tetamu di lantai 11. Saya meraih banyak soda percuma, kopi, kek, kue, air semasa saya menginap di Grand Hilton Seoul.

3. Tekan satu sut percuma, satu pakaian atau dua baju setiap hari. Saya tidak begitu menggunakannya, saya tidak perlu.

4. Operasi dobi tersedia 08: 00 ke 18: 00 (mesti dipesan sebelum jam 3, notis awal / tempahan 3 jam).

5. Kemasukan percuma (PERCUMA) ke Pusat Kecergasan, buka 06: 30 ke 21: PM 00. Ia terletak di tingkat lobi yang lebih rendah, bersebelahan dengan kawasan sarapan percuma disajikan setiap pagi.

6. Akses percuma ke Sauna setiap hari.

7. Perkhidmatan pusat perniagaan di Club Lounge terletak di dalam lounge di lantai 11th.

8. Akses Club Lounge terletak di lantai 11th, membuka 06: 30 ke 22: 00 setiap hari.

Grand Hilton Seoul Bufet sarapan pagi. https://www.theseoulofkorea.com

Sarapan Awesome. Anda Akan Mendapat Ini Untuk Diri Anda.

Faedah tambahan Untuk Menjadi a Hilton Honors Diamond ahli

1. Tempat letak kereta percuma untuk kereta saya

2. Hidangan buah dan kotak kecil coklat, bola coklat mini 6.

3. Dua botol air percuma setiap hari.

4. WiFi percuma

5. Voltan 220 ke penukar kuasa 110-volt.

6. Peningkatan bilik kategori satu.

Hotel ini tidak mempunyai mesin dobi untuk melakukan cucian diri, jadi saya dapati kira-kira 3 batu jauhnya yang mempunyai sebuah kafe di dalamnya. Saya pergi ke sana dua kali, setiap lawatan berharga W10,000.

Saya makan di salah satu restoran hotel, membayar W24,000 untuk sandwich ayam dengan menggunakan saya Kad Aspire American Express. Perkahwinan kad menawarkan a $ 250 kredit hotel tahunan untuk Hilton Hotel Stays, Spa, dan Makanan. Perlu melihat jika kenyataan itu mendapat kredit, jadi saya tidak perlu membayar untuk makan.

Bagaimana Saya Mendapatkan Nilai Wang Saya Mendapatkan Semasa Saya Di Grand Hilton Seoul

Saya pergi sarapan pagi, menggunakan kupon sarapan pagi. Tak ternilai. Pergi ke lantai 11 ke dalam Club Lounge untuk mendapatkan semua soda percuma, kopi percuma, buka makanan lewat malam setiap hari. Malah lebih ternilai.

Kos soda W1,400 boleh di kedai-kedai mini tempatan. Saya rasa saya mempunyai purata 3 kaleng sehari dengan cawan 2 kopi, dan keju semasa jam koktail. Saya menyelamatkan W10,000 setiap hari untuk jumlah W60,000 sepanjang masa 6-hari saya. Saya tidak malu.

Untuk mendapatkan nilai wang anda, anda mungkin perlu melayan makanan dan minuman. Saya tidak mempunyai apa-apa yang buruk untuk mengatakan tentang itu.

Gim kecergasan adalah sederhana, kecil untuk sebuah hotel. Sentiasa sibuk dengan warga tua. Berfungsi di gim. Tidak ternilai harganya.

Grand Hilton Seoul View of the City. https://www.theseoulofkorea.com

Tidak begitu bagus

Hotel ini tidak mempunyai mesin dobi, saya terpaksa memandu batu 4 ke kafe Laundromat Cafe. Ia mempunyai tiga mesin dobi, dua pengering, dan sebuah kafe di dalamnya. Saya terpaksa pergi ke sana dua kali, setiap kos lawatan W10,000. Mungkin saya tidak boleh tinggal di hotel untuk hari-hari 7.

Saya mendapat potongan rambut dari tukang gunting yang terletak di lobi bawah di dalam Grand Hilton Seoul. Rambut mencukur, kos saya W30,000, W10,000 lebih daripada apa yang saya biasanya bayar untuk mencukur rambut.

Pemikiran Akhir

Pemandangan di Club Lounge yang terletak di lantai 11th sangat bagus, saya terinspirasi untuk mengambil gambar.

Untuk mendapatkan mana-mana sahaja, anda memerlukan sama ada pengangkutan awam, memandu kad anda sendiri, atau kawan-kawan boleh memandu anda di sekitar Seoul. Teksi berada di luar pintu masuk lobi utama hotel dan terdapat perhentian bas ke bawah bukit. Untuk ke sana, anda perlu berjalan kaki singkat.

Setibanya saya pergi ke sana, saya merancang untuk Suite Junior, atau Suite Presiden.

Berhenti seterusnya, Glad Live Seoul Hotel! Melihat ke hadapan untuk itu.

Bincang dengan Authentic pada "Saluran Youtube Seoul Korea". Langgan, Watch, Remark and Like.

Tukar kepada ahli The SOK Nation! Okay-Pop, Tahap Sarjana, dan Fries Sekarang tidak Bersepadu! Jadilah di Kepala Talian. Langgan ke Laman Web Kami Dan Jadilah The 1st Dimaklumkan Pemberian Kami Dan Bahan Superior yang Berbeza Sebagaimana Kami Melancarkan Mereka.

Ia adalah anda yang membantu dalam memastikan kami bermotivasi untuk melekat tertunda sepanjang waktu malam membakar lilin dan menulis. Ini adalah "Grand Hilton Seoul, My Stay And Report", Oleh Gyopo "TactiCool Reloaded"Oppa. Sarang Haey Yo! Lihat Masa Selepas Anda! Mencegah!

PENAFIAN: Perenggan di atas adalah percubaan saya di humor KorEanglish. Saya seorang Korea-Amerika, jadi saya percaya ia adalah baik untuk mencucuk keseronokan sedikit lucu pada ini. Jika anda tidak menyukainya, maka jangan baca perenggan di atas. Terlalu terlambat, anda sudah melakukannya.

Ditulis oleh

Apabila tidak menulis, Gyopo "TactiCool Reloaded" Oppa melakukan perkara-perkara "TactiCool Reloaded".