Lotte World Tower, Dream Come True

Mengunjungi Menara Lotte Dunia dan Got A Caramel Macchiato!

Lotte World Tower

Lotte World Tower Menonjol Di Antara Bangunan.

Saya membuat keputusan untuk melawat Lotte World Tower kerana saya tidak pernah ke Menara, terlalu sibuk dengan kerja dan kehidupan. Untungnya, saya mempunyai masa hujung minggu ini dan membuat rancangan untuk pergi. Saya tinggal kira-kira 40 batu dari Seoul, jadi memandu adalah pilihan. Lebih mudah memandu di sana kerana saya akan menggunakan aplikasi navigasi android. Saya bangun dan meninggalkan rumah di 0700 AM dan terus memandu ke Seoul. Saya banyak menangkap kerana saya telah terlepas acara pembukaan rasmi dan acara bunga api Tower yang saya dengar itu hebat.

Saya tidak pernah ke Lotte World Tower, jadi saya mahu ke sana lebih awal dan melihat-lihat sebelum orang ramai menunjukkan. Ini adalah keputusan yang tepat, kerana saya melihat panjang tingkat pertama Lotte World Mall tanpa mendapat terganggu dari hawa nafsu para pelancong, pembeli, dan pencari hiburan. Ia adalah blok bandar panjangnya. Tiada keterlaluan.

Lotte World Mall Lantai Pertama di Pagi

Tiada siapa yang ada di Lotte World Mall Namun.

Ia sejuk pada awal pagi, tetapi saya tahu ia akan menjadi panas dan lembap dalam masa sejam, itulah sebabnya saya pergi lebih awal. Ia menjadi panas dan lembap pada bulan Julai.

Untuk ke sana, saya boleh menggunakan tiga mod pengangkutan; bas, kereta api atau kereta saya. Saya membuat keputusan mengenai kereta saya kerana ia seolah-olah paling mudah dan kurang kerumitan. Saya menaip di destinasi ke dalam aplikasi navigasi Samsung Note 8 saya, memberikan saya arahan. Saya memandu di Chevrolet Camaro 2010 2SS saya. Tidak banyak kereta Chevrolet Camaro di Korea, saya hanya melihat satu, dan ia adalah milik saya. Bercakap tentang berdiri.

Saya bersenang-senang Lotte World Tower menggunakan apl android navigasi Korea yang saya dapati di gedung Google Play. Saya menaip di Lotte World Tower, ia menunjukkan laluan terbaik di sana. Siapa saya bertanya? Saya menekan "GO," dan saya meneruskan perjalanan.

Lotte World Tower Dari A Distance.

Apa itu di Jarak? Ia Lotte World Tower!

Saya meninggalkan tempat kediaman saya dan aplikasi android menghantar saya di sepanjang lebuh raya utama ke Seoul. Had kelajuan ialah 100 Kilometer yang bersamaan dengan 60 mil per jam.

Kereta saya adalah model Chevrolet Camaro pertama yang keluar dalam 2010 bersempena filem pertama "Transformers". Kereta saya juga warna kuning rali, yang semua orang mengingat sebagai "Bumble Bee" dalam filem itu. Saya tidak membeli Edisi Transformers dari peniaga kereta kerana saya tidak mahu membayar beribu-ribu lagi secara tunai untuk jalur rali di hud dan dua emblem logam Autobot.

Sebaliknya, saya membeli dua simbol Autobot dari Amazon dan meletakkannya di setiap sisi kereta, dan ia menjadi Edisi Transformer! Saya menyelamatkan beberapa ribu ringgit dan setiap kanak-kanak di Korea menunjukkan pada kereta saya berfikir ia adalah "Bumble Bee."

Pemandangan Lotte World Tower.

Mendapatkan Lebih dekat ke Lotte World Tower.

Saya tidak fikir pemandu Korea tahu cara membaca nombor kerana mereka memandu sejauh 60 mil per jam. Kereta silinder KIA 4 yang kecil akan mempercepat saya seolah-olah mereka berada di landasan perlumbaan. Saya tergoda untuk bermain permainan "trek perlumbaan" mereka, tetapi saya tidak mahu mendapatkan tiket laju. Tambahan pula, saya akan menggunakan lebih banyak gas untuk memainkan permainan "trek perlumbaan" yang sedikit. Tetapi ada sebab lain mengapa.

Sekiranya anda tidak tahu, Korea mempunyai sesuatu yang disebut "perangkap laju." Ia adalah kawasan di lebuh raya yang mempunyai sistem pengawasan kelajuan. Sekiranya anda melewati had kelajuan, terdapat kamera yang mengambil gambar kereta anda serta plat lesen. Jangan terkejut sekiranya anda mendapat tiket yang dihantar ke rumah anda dengan ihsan pejabat pos Korea.

Saya berasa baik pagi itu, ia adalah hari yang indah dan ia adalah perjalanan yang lancar di lebuh raya. Di samping itu, saya mempunyai perasaan orang melihat kereta saya ketika mereka memandu atau ketika saya memandu. Sekiranya anda tidak tahu, Korea tidak menjual banyak Chevrolet Camaros kerana ia adalah babi gas. Plus, mereka perlu membayar cukai tambahan ke atas kereta, jadi ia tidak menjimatkan berbanding dengan silinder KIA 4 yang boleh mendapatkan 30 + miles per galon.

Pandangan Jalan Lotte World Tower.

Hanya Satu Blok Away. Di manakah pintu masuk ke bawah tanah?

Mereka KIA benar-benar hebat dalam hal perbatuan gas, dan saya suka memandu sewa KIA. Setiap minggu penerimaan gas kurang dari $ 20. Saya memandu setiap hari. Tidak dengan Camaro saya. Kereta saya makan gas seperti ikan paus yang menghisap air untuk mendapatkan plankton. Saya amat mengesyorkan untuk mendapatkan Kia, kereta ekonomi gas terbaik yang saya telah didorong.

Chevrolet Camaros adalah pemandangan luar biasa di Korea. Memandu ke Seoul pada waktu pagi dan pulang ke rumah pada lewat petang, saya tidak melihat mana-mana Chevrolet Camaros di jalan raya dan di bandar. Kecuali saya.

Kereta saya berwarna kuning cerah, hampir semua kanak-kanak di Korea telah dicuci otak untuk memikirkan "Bumble Bee" ketika mereka melihat Chevrolet Camaro kuning cerah. Saya tidak keberatan. Anak-anak kecil mendapat sepakan melihat kereta saya.

Saya sampai ke Seoul sekitar 0830 AM, dan mula melihat peta navigasi lebih kerap kerana lalu lintas di bandar semakin sibuk. Saya tidak mahu membuat giliran yang salah dan tersesat.

Kereta saya di Lotte World Tower.

Kereta ini tidak akan menonjol. Tiada jalan!

Saya tidak perlu prihatin kerana saya melihat Lotte World Tower di lebuh raya, batu sebelum saya sampai di sana. Sebaik sahaja saya melihatnya, saya menjadi teruja dan mula membayangkan apa yang kelihatan seperti di dalamnya.

Cuaca adalah berawan, dan awan dikumpulkan di sekitar menara. Ia menjadikan menara kelihatan seperti itu tinggi di atas awan.

Saya mengambil jalan keluar dari lebuh raya dan memandu ke bandar. Saya mula merasakan "mata" melihat kereta saya. Tidak puas, saya meneruskan ke Menara dengan bantuan aplikasi navigasi.

Saya melihat Menara dari jalan-jalan, jadi saya tahu saya tidak boleh mendapatkan jika saya pergi ke arah umum ke Menara. Tetapi, ia menjadi semakin mencabar kerana saya terpaksa menavigasi jalan-jalan yang sibuk.

Lotte World Mall Entrance

Mendapatkan Melalui Pintu Depan. Lawatan Pertama saya ke Lotte World Mall dan Lotte World Tower. Lotte World Mall Sambungkan ke Lotte World Tower.

Ini akan menjadi kurang bermasalah jika saya mengambil laluan paling langsung ke Lotte World Tower, terus melalui bangunan dan taman yang sedang dalam perjalanan saya. Tetapi saya tidak mahu bermain Grand Theft Auto V dan membuat adegan dengan memandu melalui bangunan dan taman. Saya terus menavigasi melalui jalan-jalan dengan bantuan aplikasi navigasi.

Saya akhirnya sampai ke blok bandar tempat ia berada. Sepintas lalu, ia kelihatan tidak begitu tinggi. Tetapi saya tahu itu Lotte World Tower adalah menara tertinggi 5 di dunia kerana mereka mempunyai plak Sijil Rekod Dunia Guinness untuk membuktikannya.

Saya tiba di pintu masuk kereta dan pergi ke bawah tanah. Saya memandu ke kawasan tempat letak kereta bawah tanah dan meletak kereta. Saya keluar dan memutuskan untuk mengambil beberapa gambar kereta dan diri saya sebelum masuk.

Lotte World Mall Menyambung ke Stesen Keretapi.

Stesen Keretapi Bawah Tanah Telah Lurus Di Hadapan. Behind Me Is Lotte World Mall. Ke Yang Benar Adakah Tangga Berjalan Ke Jalan-jalan Seoul.

Kedai, panggung wayang, pusat membeli-belah, Seoul Sky dan segala-galanya akan dibuka di 10 AM, dan di sini saya berada di 0845 AM. Saya mempunyai masa sebelum ramai rakyat Korea yang sabar dan orang asing akan tiba dan mula membeli semua makanan yang saya ingin makan.

Saya meneruskan melalui Lotte World Mall pintu masuk bawah tanah yang menghubungkan kawasan parkir bawah tanah ke Lotte World Mall dan Lotte World Tower. Saya memulakan perjalanan saya melalui Mall untuk kali pertama.

Saya berada di dalam Lotte World Mall, dan ia adalah tempat yang luas. Kedai dan kedai-kedai di mana-mana di beberapa tingkat pertama. Saya mendapati diri saya berjalan keluar dari salah satu pintu Lotte World Mall dan berada di stesen kereta api? Huh?

Stesen Keretapi Lotte World Mall.

Pesara Pagi Awal Mendapatkan Makanan Delicious di Stesen Keretapi Bawah Tanah.

Korea Selatan mempunyai salah satu sistem kereta api transit massa awam yang terbaik kerana mereka menyambung ke banyak tempat yang biasanya akan sukar atau mahal untuk sampai ke. Stesen kereta api Jamsil menghubungkan ke Lotte World Tower.

Sejak saya berada di sana, saya berjalan di sekitar stesen keretapi bawah tanah. Kawasan perniagaan di bawah tanah terbuka dan saya dapati banyak gerai dan kedai makanan. Saya berasa lapar kerana berjalannya pagi itu dan saya membeli sarapan pagi Korea. Menyelesaikan makan, saya mula berjalan ke Lotte World Tower.

Dalam perjalanan pulang, saya melihat kafe dan membeli Caramel Macchiato. Tidak seperti Carmelo Macchiato yang menyegarkan di cuaca panas, lembab Korea pada bulan Julai. Saya sedang dalam perjalanan pulang ke Lotte World Tower, untuk melihat Seoul Sky dan selebihnya apa bangunan tertinggi di Seoul yang ditawarkan. Saya juga kafein dirangsang supaya berjalan saya cepat.

Stesen Keretapi Bawah Tanah di Seoul, Menyambung ke Lotte World Mall

Saya Mempunyai Best Caramel Macchiato yang Tahu Daripada "The Bake"

Tetap dimaklumkan untuk mendapatkan jawatan seterusnya dengan melanggan laman web dan melanggan saluran youtube kami juga.

Sila komen di bawah mengenai apa yang anda fikirkan tentang jawatan ini dan biarkan kami nasihat yang berguna untuk menjadikannya lebih baik untuk anda, pembaca kami. Ingatlah untuk melawat Rasmi "Saluran Youtube Seoul Korea" dan semak semula di laman web ini. Kami menyiarkan kandungan baru. Terima kasih atas sokongan anda!

Puppy dan budaknya

Puppy And His Boy

Ia adalah anda yang membuat kami bermotivasi untuk terus larut malam dengan membakar lilin semasa menulis kandungan yang hebat ini. Ini adalah "Lotte World Tower dan Got a Caramel Macchiato Iced" oleh Gyopo Oppa. Sarang Haey Yo!