Seoul Euljiro Holiday Inn Express. A Surprise Menanti di sana

Hotel Mempunyai Satu Perkara Yang Hilang Dengan Kebanyakan Hotel Di Seoul

A Seoul Euljiro Standard Room Holiday Inn Express. https://www.theseoulofkorea.com

A Seoul Euljiro Standard Room Holiday Inn Express

Seoul Euljiro adalah sebahagian daripada rangkaian rakan kongsi IHG hotel dan terletak di antara Daerah Myeongdong dan Dongdaemun. Myeongdong mempunyai pusat membeli-belah, dan Dongdaemun Design Plaza terletak di Dongdaemun. Tempat-tempat pelancongan yang lain berhampiran hotel termasuk Menara Seoul, Blue House dan bandar yang dikunjungi oleh pasangan Korea.

Alamat: 61 Supyo-ro, Jung-gu, Seoul Korea.

Anda boleh sampai ke Holiday Inn Express Seoul Euljiro dengan menaiki kereta bawah tanah Jalur 2 dan 3. Turun dari Pintu Keluar 1 di Stesen Subway Euljiro 3-Ga, dan jaraknya 1 hingga 2 minit berjalan kaki ke hotel.

Ini adalah hari terakhir saya sebelum saya kembali ke Pyeontaek, Korea Selatan. Ini kembali ke pekerjaan biasa dan kehidupan harian saya mulai minggu depan. Saya tidak sabar, termasuk sindiran. Dalam kesungguhan, saya sedih kerana kembali bekerja minggu depan. Saya berharap pekerjaan saya berulang-alik ke Seoul setiap hari.

Saya sampai di hotel pada 14:00 PM dan mendaftar masuk. Sebagai Ahli Duta IHG Platinum, Saya mendapat 500 mata IHG sebagai faedah. Saya menggunakan 20,000 mata IHG untuk mendapatkan penginapan 1 malam. Saya bertanya adakah saya dapat check-out lewat dan mendapat 14:00 PM keesokan harinya. Biasanya berharga lebih dari $ 100 pada malam biasa, tetapi saya menggunakan mata IHG.

Kunci kad bilik hotel diperlukan untuk mengakses gim kecergasan, dan ruang tamu perniagaan dan lif hotel tidak memerlukan sapu utama untuk mendapatkan akses ke tingkat bilik.

Jenis bilik hotel yang saya pesan adalah katil twin. Seperti yang saya katakan sebelumnya, harganya 20,000 mata IHG. Sebaik sahaja saya masuk ke dalam bilik, saya terpesona dengan ukuran bilik. Ia mengingatkan saya pada salah satu bilik hotel di Tokyo, Jepun yang saya bayar. Organisasi bilik origami adalah apa yang saya namakan.

Hotel ini mempunyai satu perkara yang hilang dari banyak hotel di Seoul. Apa itu?

Bilik dobi di Seoul Euljiro Holiday Inn Express.

Hotel ini mempunyai bilik dobi yang dikendalikan dengan duit syiling, terletak di tingkat dua! Ini adalah hotel pertama sejak saya bercuti yang mempunyai bilik dobi yang dikendalikan dengan duit syiling. Sekarang, saya boleh mencuci pakaian di hotel daripada memandu sejauh 4 batu ke mesin cuci. Ini membuka peluang baru. Saya dapat bersenam dan mencuci pakaian saya pada masa yang sama. Saya suka pelbagai tugas!

Tepat di luar hotel adalah jalan-jalan utama dan jalan-jalan di Seoul. Jalan-jalan tepi dipenuhi oleh restoran tempatan, kedai perkakasan, kedai kopi, tukang gunting rambut, dll. Terdapat sekurang-kurangnya tiga (3) kedai serbaneka dalam jarak berjalan kaki singkat.

Berjalan 5 di seberang jalan ke restoran gaya "lubang di dinding" dan anda boleh memesan Carbonara Pasta Creamy dengan Steak. Selepas itu, ambil beberapa kopi, soda, dan beberapa donat kedai serbaneka berhampiran.

Seoul City View. https://www.theseoulofkorea.com

Pemandangan dari bilik di Seoul Euljiro Holiday Inn Express

Manfaat Setiap Orang Di Holiday Inn Express Seoul Euljiro

Ini adalah manfaat semua orang dengan menginap di hotel.

1. Wi-Fi Premium percuma

10. TV dengan Saluran

11. Bilik kawalan iklim.

Ahli Duta Platinum IHG Perks Di Seoul Euljiro Holiday Inn Express

Kebaikan yang saya terima di hotel kerana menjadi ahli Duta Platinum IHG agak mengecewakan.

1.  Pemeriksaan Lewat 14: PM 00.
  2.  Mata IHG Bonus 500.
Seoul Euljiro Holiday Inn Express. https://www.theseoulofkorea.com

Adakah ia berbaloi?

Ia sukar untuk dinyatakan. Sekiranya saya perlu membayar tunai, harganya lebih dari $ 100 semalam. Seratus dolar per malam di sebuah hotel di Seoul tidak begitu buruk, kerana Seoul adalah sebuah kota yang mahal.

Saya cuba untuk tinggal satu hari di hotel dan benar-benar terkejut. Apabila saya cuba menempahnya lagir pada keesokan harinya, harga untuk bilik yang sama melebihi W240,000! Saya rasa hotel ini tidak boleh memberikan harga biliknya setinggi itu.

Ia tidak sesuai dengan hotel kategori mewah lain seperti IHG COEX Hotel, Seoul Parnas dan Banyan Tree Hotel. Hotel mewah kategori lebih tinggi ini dengan harga lebih dari $ 200 semalam adalah kebiasaan kerana saya tahu bahawa saya akan mendapat faedah dan faedah yang lebih baik sebagai ahli status IHG Platinum Ambassador.

Juga, dengan Status Duta Platinum IHG, Saya akan menerima naik taraf kategori bilik yang lebih tinggi, gym kecergasan yang lebih baik, hadiah selamat datang, dan berasa seperti anak kaya Korea Chaebol.

Pemikiran Akhir

Hotel ini mempunyai kemudahan seperti bilik dobi, sarapan percuma, tempat letak kenderaan percuma, dan restoran dan kedai berdekatan. Berdekatan dengan tarikan; Taman Pagoda, Katedral Myeongdong, dan Pasar Gwangjang. Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon berjarak 50 km dan Lapangan Terbang Gimpo berjarak 17 km. Ia tidak mahal dan tinggal di sana membawa faedah yang lumayan.

Bincang dengan Authentic pada "Saluran Youtube Seoul Korea".  Langgan, Watch, Remark and Like.

Tukar kepada ahli The SOK. komuniti! Okay-Pop, Tahap Sarjana Muda, dan Fries Sekarang Tidak Bersepadu! Berada di Pangkal Talian. Langgan laman web kami dan jadilah yang pertama yang akan diberitahu mengenai hadiah dan barang unggul yang berbeza semasa kami mengeluarkannya.

Kaulah yang membantu membuat kita tetap termotivasi untuk bertahan lama sepanjang malam membakar lilin dan menulis. Ini adalah "Seoul Euljiro Holiday Inn Express. Kejutan Menunggu Di sana. ”, Oleh Gyopo "TactiCool Reloaded" Oppa. Sarang Haey Yo! Sampai jumpa lagi! Mencegah!

PENAFIAN: Ayat di atas adalah percubaan saya untuk humor KorEanglish. Saya adalah orang Korea-Amerika, jadi saya percaya tidak apa-apa untuk membuat keseronokan lucu ini. Sekiranya anda tidak menyukainya, maka jangan baca perenggan di atas. Terlambat, anda sudah berjaya melakukannya.